Nomineer ons voor de:

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Klik hier en nomineer...

Van 12 tot en met 23 maart; alle dames-, heren,- en kinderkleding én schoenen € 0,50 per stuk/per paar ! En alle tassen € 1,- per stuk ! (Alle andere acties vervallen.)

Van donderdag 30 augustus tot en met zaterdag 1 september houdt Lotus 2e hands winkel de laatste Summersale ! Vul uw (zelf meegebrachte) big shopper met dames-, heren- of kinderkleding en schoenen voor maar €2,50 !! Lotus 2e hands Bogardstraat 33 Middelburg.

Stichting Goed voor Elkaar - Lotus 2e Hands heeft over de tweede helft van 2017 een financieel verslag gemaakt. U kunt het verslag inzien door hier te klikken. Het verslag is ook gepubliceerd op onze ANBI pagina.

Kom op zaterdag 24 februari shoppen bij Lotus 2de hands en geniet van een gratis kopje snert. U kunt vanaf zaterdag 24 februari dames-, herenkleding en schoenen voor maar €1,- per item kopen ! Ook de kinderkleding en schoenen blijven in de verkoop, namelijk 3 items voor €1,50 ! Kom dus gezellig langs voor koopjes en een kopje snert.

Dankzij de tomeloze inzet van onze vrijwilligers, sponsors en betrokken buurtbewoners is onze verwendag voor de minima ook dit jaar weer een succes geworden. Voor de verwendag waren acht dames uitgenodigd die werden getrakteerd op een high tea, daarnaast werden ze door ons cosmetisch team in de watten gelegd.

Sponsor voor deze dag was Anthony Burger.