De Voedselbank

Kerst 2013: Als kerstverrassing hebben we de jongeren van de Voedselbank Walcheren net als in 2012 getrakteerd op een cadeaubon. Op deze manier kunnen zij voor zichzelf iets leuks aanschaffen. Donatiebedrag 780 euro.

September 2013: De stichting steunt de taartenbaksters van de Voedselbank Walcheren. Dit is een groep vrouwen die voor de kinderen van de Voedselbank een verjaardagstaart bakken. De stichting heeft een donatie van 250 euro gedaan om dit mooie initiatief mede mogelijk te maken.

Kerst 2012: Voor Kerstmis hebben we de tieners bij de Voedselbank Walcheren getrakteerd op cadeaubonnen. We hopen dat het gelukt is om de jongeren zo in het zonnetje te zetten. We zijn blij dat we als stichting op deze manier een bijdrage hebben kunnen leveren aan het belangrijke werk van de Voedselbank.

Speeltuin van Epenpark

Oktober 2013: We hebben een bedrag van 1000 euro gedoneerd aan Speeltuin van Epenpark in Nieuw Middelburg. Kinderen kunnen hier voor een minimaal bedrag naar hartelust spelen. We vinden het belangrijk dat dit mogelijk blijft en steunen daarom dit initiatief.

Stichting Leergeld Walcheren

Mei 2013: Het is onze doelstelling steun te bieden bij armoede in Zeeland, het belang van kinderen staat daarbij voorop.

Ook Stichting Leergeld doet op dit gebied belangrijk werk voor kinderen. Hun missie is: "Op een duurzame manier investeren in de participatie en ontwikkeling van kinderen, die zonder extra steun aan de zijlijn van de samenleving terecht dreigen te komen."

We zijn blij dat wij Stichting Leergeld Walcheren hebben kunnen steunen met een donatie van 1000 euro.